Hned první den kurzu se účastníci rozdělí do tří nesmiřitelných táborů: Pragmatici, Vizionáři a Ambidextři.
Pragmatici přísahají na ISO-výkonost, neboli ideální nákup se dokonale přizpůsobí procesům, potřebám a očekávání firmy. Jinými slovy, jsme dokonale vybaveni na současnou válku a dosahujeme optimální výkonosti. Na obrázku je to ta plná šipka mezi Souladem a Výkoností.
Vizionáři se naopak ohánějí HETERO-výkoností, neboli ideální nákup mění procesy, potřeby a očekávání firmy. Jinými slovy, připravujeme se na příští válku a posouváme výkonost na kvalitativně vyšší úroveň. Přerušovaná čára.
Ambidextři se snaží vhodně propojit oba přístupy, tzn. "vytěžit" současný potenciál a "vytvořit" budoucí příležitosti. Obě šipky současně.
Ukážeme si, že v oblasti digitalizace nákupu mají všechny tři přístupy svá pro a proti.
Následně se pustíte do diagnostiky své firmy a ve trojících své návrhy detailně prodiskutujete v malých skupinkách.
Na konci dne by mělo být jasné, kde z hlediska zralosti (nejen digitálního) nákupu jste, a co s tím.