Počkejte prosím chvíli...
Nepřihlášený uživatel
VŠCHT PrahaÚEM → Digitální nákup → Digitální nákup - příspěvky z roku 2020 → Tři pohledy na přínos digitalizace nákupu
iduzel: 56133
idvazba: 65472
šablona: stranka_ikona
čas: 19.8.2022 04:49:01
verze: 5118
uzivatel:
remoteAPIs:
branch: trunk
Server: 147.33.89.150
Obnovit | RAW

Hned první den kurzu se účastníci rozdělí do tří nesmiřitelných táborů: Pragmatici, Vizionáři a Ambidextři.

Pragmatici přísahají na ISO-výkonost, neboli ideální nákup se dokonale přizpůsobí procesům, potřebám a očekávání firmy. Jinými slovy, jsme dokonale vybaveni na současnou válku a dosahujeme optimální výkonosti. Na obrázku je to ta plná šipka mezi Souladem a Výkoností.
Vizionáři se naopak ohánějí HETERO-výkoností, neboli ideální nákup mění procesy, potřeby a očekávání firmy. Jinými slovy, připravujeme se na příští válku a posouváme výkonost na kvalitativně vyšší úroveň. Přerušovaná čára.
Ambidextři se snaží vhodně propojit oba přístupy, tzn. "vytěžit" současný potenciál a "vytvořit" budoucí příležitosti. Obě šipky současně.

Ukážeme si, že v oblasti digitalizace nákupu mají všechny tři přístupy svá pro a proti.

Následně se pustíte do diagnostiky své firmy a ve trojících své návrhy detailně prodiskutujete v malých skupinkách.

Na konci dne by mělo být jasné, kde z hlediska zralosti (nejen digitálního) nákupu jste, a co s tím.

Aktualizováno: 23.10.2020 10:33, Autor: Ph.Dr. Jan Vašek, M.Sc.

VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČO: 60461373
DIČ: CZ60461373

Datová schránka: sp4j9ch

Copyright VŠCHT Praha 2021
Za informace odpovídá Oddělení komunikace, technický správce Výpočetní centrum

VŠCHT Praha na sociálních sítích
zobrazit plnou verzi