Počkejte prosím chvíli...
Nepřihlášený uživatel
VŠCHT PrahaÚEM → Digitální nákup → Digitální nákup - příspěvky z roku 2020 → Spolupráce nákupu s interním zákazníkem

Spolupráce nákupu s interním zákazníkem

Třetí den kurzu je příležitostí prodiskutovat a vyměnit si zkušenosti 

  1. v oblasti vnitrofiremní spolupráce, 
  2. jak nákup získává vliv, 
  3. zda nám digitalizace nákupu v těchto bodech pomáhá.

Tato témata obvykle vyvolávají bouřlivou diskusi, která se však po chvíli začne trochu točit v kruhu. Asi nejlépe to vyjádřil M. Olejník, když komentoval závěry EbF konference: "Opět jsme se pochlubili, jak jsme dobří, zase jsme se politovali, jak nás nikdo nechápe, a nakonec jsme vyjádřili přesvědčení, že bychom toho mohli tolik udělat, jen kdyby nás někdo nechal. Tak zase za rok." 

Ambicí naší diskuse je posunout se reálně dál, proto si 

  1. Ukážeme si, proč jsou kvadranty Balkán, Dominantní zákazník, Dominantní nákup špatně a co reálně znamená Strategická spolupráce mezi nákupem a interním zákazníkem.
  2. Představíme si, dle mého názoru, geniální framework, jak a proč nákup (ne)získává vliv v organizaci, a zamyslíme se, jak na tom v současnosti jsme.
  3. Podíváme se na digitalizaci nákupu perspektivou přidané hodnoty a orientace na interního zákazníka. Zamyslíme se, zda vaše nástroje digitalizace nákupu posilují strategickou roli nákupu a konkurenční výhodu firmy, nebo vás "srážejí k pouhé" redukci nákladů.

Samozřejmě téma je natolik široké, že bychom mu mohli věnovat další tři dny, ale my na něj máme pouze dopoledne a odpoledne se podíváme, jak může digitalizace nastartovat nebo naopak zabít efektivní spolupráci s interním zákazníkem. 


Aktualizováno: 23.10.2020 15:50, Autor: Ph.Dr. Jan Vašek, M.Sc.

VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČ: 60461373
DIČ: CZ60461373

Datová schránka: sp4j9ch

Za informace odpovídá: Ústav ekonomiky a managementu
Technický správce: Výpočetní centrum

Copyright VŠCHT Praha
zobrazit plnou verzi