Počkejte prosím chvíli...
Nepřihlášený uživatel
VŠCHT PrahaÚEM → Digitální nákup → Digitální nákup - příspěvky z roku 2020 → Originální kombinace učebních metod kurzu Digitální nákup
iduzel: 55890
idvazba: 65080
šablona: stranka_ikona
čas: 19.8.2022 03:44:16
verze: 5118
uzivatel:
remoteAPIs:
branch: trunk
Server: 147.33.89.150
Obnovit | RAW

  Posuďte sami, zda se nám podařilo kurz nakonfigurovat tak, aby si účastníci odnesli co nejvíce a především nabyté vědomosti dokázali aplikovat v praxi:

(1) Ještě před kurzem si přečtou několik stránek/shlédnou video, prostudují případovou studii.
(2) V hodině téma prodiskutujeme na případové studii, v malých skupinkách i společně, vyzkoušíme si nástroj v praxi.
(3) Srovnáme se stavem ve vlastní organizaci, poslechneme si alternativní pohled. Prodiskutujeme s expertem z praxe.
(4) Na závěr si shrneme klíčové body.
(5) Po návratu si znovu projdeme materiály při přípravě eseje.
(6) Aplikujeme ve vlastní organizaci formou eseje (a ideálně aplikujeme e v praxi).
(7) Přečteme si "nejlepší" anonymizované práce kolegů.
(8) Představíme klíčové myšlenky formou kratičké prezentace přátelům / kolegům v organizaci.

Jinými slovy, v průběhu 30 dní jsme se minimálně 8x zabývali stejným tématem se stoupajícím osobním zapojením.

Věříme že tento důraz na kvalitu a hloubku je pro manažery nákupu přínosnější než kvantita nástrojů, které nikdy nepoužijeme v praxi a během několika dnů zapomeneme.

Aktualizováno: 16.10.2020 14:19, Autor: Magda Matušková

VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČO: 60461373
DIČ: CZ60461373

Datová schránka: sp4j9ch

Copyright VŠCHT Praha 2021
Za informace odpovídá Oddělení komunikace, technický správce Výpočetní centrum

VŠCHT Praha na sociálních sítích
zobrazit plnou verzi