Posuďte sami, zda se nám podařilo kurz nakonfigurovat tak, aby si účastníci odnesli co nejvíce a především nabyté vědomosti dokázali aplikovat v praxi:
(1) Ještě před kurzem si přečtou několik stránek/shlédnou video, prostudují případovou studii.
(2) V hodině téma prodiskutujeme na případové studii, v malých skupinkách i společně, vyzkoušíme si nástroj v praxi.
(3) Srovnáme se stavem ve vlastní organizaci, poslechneme si alternativní pohled. Prodiskutujeme s expertem z praxe.
(4) Na závěr si shrneme klíčové body.
(5) Po návratu si znovu projdeme materiály při přípravě eseje.
(6) Aplikujeme ve vlastní organizaci formou eseje (a ideálně aplikujeme e v praxi).
(7) Přečteme si "nejlepší" anonymizované práce kolegů.
(8) Představíme klíčové myšlenky formou kratičké prezentace přátelům / kolegům v organizaci.
Jinými slovy, v průběhu 30 dní jsme se minimálně 8x zabývali stejným tématem se stoupajícím osobním zapojením.
Věříme že tento důraz na kvalitu a hloubku je pro manažery nákupu přínosnější než kvantita nástrojů, které nikdy nepoužijeme v praxi a během několika dnů zapomeneme.