Digitalizace = efektivita nebo přidaná hodnota?
Jak byste z pozice ředitele nákupu vyřešili tuto případovou studii?
Prodejce sportovního oblečení uvažoval, jak získat a využít data o svých zákaznících. Spojil proto síly se start-upem a nabídl zákazníkům platformu "Buď fit," která sleduje, analyzuje a uživatelům posílá osobní zdravotní data v reálném čase přímo do mobilů. Díky nové aplikaci firma v krátkém čase získala obrovskou databázi dat, která ji umožňuje identifikovat nové trendy v oblasti fitness a zdraví.
Analýza například ukázala, že lidé v regionu X daleko více chodí na procházky než lidé regionu Y, kteří raději běhají nebo chodí do posilovny. Okamžitě tomu přizpůsobila lokalizovaný marketing a získala významný náskok před konkurencí
1. Co iniciativa "Buď fit" bezprostředně znamená pro oddělení Nákupu?
2. Jak může Nákup data využít pro vylepšení vlastních procesů a práce?
3. Jak se může Nákup smysluplně zapojit do této iniciativy a vytvořit další přidanou hodnotu pro konečného zákazníka? (Pozor! nehledáme vyšší efektivitu, ale novou přidanou hodnotu pro zákazníka!)
4. Přizpůsobte si iniciativu vlastnímu firemnímu kontextu a představte si, že iniciativa po několika měsících "zkrachovala." Co bylo největší překážkou úspěšné implementace?
Téma pro třetí virtuální kulatý stůl digitalizace...