Počkejte prosím chvíli...
Nepřihlášený uživatel
VŠCHT PrahaÚEM → Digitální nákup → Digitální nákup - příspěvky z roku 2020 → Digitalizace = efektivita nebo přidaná hodnota?

Digitalizace = efektivita nebo přidaná hodnota? 

Jak byste z pozice ředitele nákupu vyřešili tuto případovou studii?

Prodejce sportovního oblečení uvažoval, jak získat a využít data o svých zákaznících. Spojil proto síly se start-upem a nabídl zákazníkům platformu "Buď fit," která sleduje, analyzuje a uživatelům posílá osobní zdravotní data v reálném čase přímo do mobilů. Díky nové aplikaci firma v krátkém čase získala obrovskou databázi dat, která ji umožňuje identifikovat nové trendy v oblasti fitness a zdraví.
Analýza například ukázala, že lidé v regionu X daleko více chodí na procházky než lidé regionu Y, kteří raději běhají nebo chodí do posilovny. Okamžitě tomu přizpůsobila lokalizovaný marketing a získala významný náskok před konkurencí

1. Co iniciativa "Buď fit" bezprostředně znamená pro oddělení Nákupu?
2. Jak může Nákup data využít pro vylepšení vlastních procesů a práce?
3. Jak se může Nákup smysluplně zapojit do této iniciativy a vytvořit další přidanou hodnotu pro konečného zákazníka? (Pozor! nehledáme vyšší efektivitu, ale novou přidanou hodnotu pro zákazníka!)
4. Přizpůsobte si iniciativu vlastnímu firemnímu kontextu a představte si, že iniciativa po několika měsících "zkrachovala." Co bylo největší překážkou úspěšné implementace?

Téma pro třetí virtuální kulatý stůl digitalizace...

Aktualizováno: 23.10.2020 15:52, Autor: Ph.Dr. Jan Vašek, M.Sc.

VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČ: 60461373
DIČ: CZ60461373

Datová schránka: sp4j9ch

Za informace odpovídá: Ústav ekonomiky a managementu
Technický správce: Výpočetní centrum

Copyright VŠCHT Praha
zobrazit plnou verzi