Počkejte prosím chvíli...
Nepřihlášený uživatel
VŠCHT PrahaÚEM → Digitální nákup → Digitální nákup - příspěvky z roku 2020 → Přínos digitalizace pro ROI
iduzel: 56130
idvazba: 65381
šablona: stranka_ikona
čas: 19.8.2022 03:07:57
verze: 5118
uzivatel:
remoteAPIs:
branch: trunk
Server: 147.33.89.150
Obnovit | RAW

40 kulatých stolů digitalizace nákupu ročně znamená strávit plných 5 pracovních dnů v nejlepší nákupní společnosti diskusí nad zajímavými tématy a příběhy z nákupní praxe. Tuto středu se v kruhu účastníků kurzu "Certifikovaný manažer digitálního nákupu" jsme se zaměřili na systémy řízení vztahu s dodavateli (SRM):


  • Co je vlastně přínosem digitalizace SRM?
  • Jakými argumenty byste přesvědčili sebe i vedení společnosti, že se investice vyplatí a přinese hmatatelnou hodnotu?
  • Jaké máte pozitivní i hororové zkušenosti s SRM?

Případová studie

Aktualizováno: 16.10.2020 12:34, Autor: Ph.Dr. Jan Vašek, M.Sc.

VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČO: 60461373
DIČ: CZ60461373

Datová schránka: sp4j9ch

Copyright VŠCHT Praha 2021
Za informace odpovídá Oddělení komunikace, technický správce Výpočetní centrum

VŠCHT Praha na sociálních sítích
zobrazit plnou verzi